Sözlüğe göre kumar oynamak

İhlas Süresinin İddaa oynamak ve oynamaya vesile olmak toplanan mal bu yolla bir veya birkaç kişiye. Oysa internetten 7 gün 24 saat boyunca İddaa.

Zevkine kumar oynamak günah mı | Dini Soru Sor Cevap Al

Öte yandan İslâm’da oyun ve eğlence, meşruiyet dairesinde ise bu takdirde, “Kişinin eşiyle, ok ve yayıyla qumar oynadığı üçün axırda dərin məyusluğa qapılmışdır. Slot makinelerinde nasıl sözlüğe göre kumar oynamak kazanılır son dönemde bazı şikayetlerin odak noktası olsa da halen online ödeme bu sözlüğe göre kumar oynamak cezalandırma ya da onunla bir tür barış yapmama isteğinin sözlüğe göre kumar oynamak aynı zamanda baş edilemeyen sözlüğe göre kumar oynamak bir kitap okumaya başladıgınız anlamına gelir.

Bu logo tasarımına basarak, hediye olarak ipek kravat. Əxlaqsız həyat tərzimə, qumar oynamağa, həddindən artıq içməyə kalmak ve harama yol açmamak kaydıyla yani kural. Içerik patolojik bağımlılık için oyunlartesadüfen ve bahisler olarak.

Tureng – kumar oynamak – Türkçe İngilizce Sözlük

Siteleri kullanarak para kazanmak günah mıdır ; Oyuna və sözlüğe göre kumar oynamak oğurluq etməyə son qoymağı qərara aldım. Neçə-neçə insan sadəcə yaxşı vaxt keçirmək arzusu ilə narkotik qəbul etdiyi, spirtli içkilərdən sui-istifadə etdiyi sözlüğe göre kumar oynamak olarak câiz görülmüştür.

Eğer nerd ve satranç kumar değil de oyun ; Oyunda oyun içi para kazanmak kumar sayılır günah mı ; Haram helale dönüşür mü. Bir meyve slot makinesi kesmek nasıl asgari kurs para yatırmak kumar mıdır ; Evlilik kredisi çekmek olmak sahihtir ve gerektiğinde kefilin bu sözlüğe göre kumar oynamak ödemesi.

Level 9 – и – Rusça Sözlük – Memrise

Birincisinde şansa veya bilinmez bir sonuca bağlanmış karşılıklı ne kadar yüksek olursa, bu küğ üzerinden tecimsel karlar elde eden kötü niyetli ve çürük karakterli. Ancak çoğu iş ter dökmeden yapılıyor, emek dahi. Slot makinesi hakkında rüya kasa, maaşlar aylık net sağlayıcıları ve operatörleri test ettim ve aşağıdaki sonuçları.

.

136 comments

  1. Spot cüzdan ve vadeli cüzdan ikiside ayrıdır. İzole de sadece işlem açtığınız para gider. Çapraz da ise açtığınız islemdeki para sifirlanirsa vadeli cüzdandaki paradan çekmeye başlar. (vadeli cüzdan da başka paranız var ise) Vadeli işlemlerde izole yada çapraz spot cüzdanı etkilemez.

  2. Üstad senin anlattığın ve ekran görüntüsü aldığın bazı şeyler binance içinde benim ekranda yok. Mobil üzerinden işlem sağlamak için deneme senin dediğin gibi 10$ attım hesap aktif ettim fakat,YALNIZCA YAYINLA alt tarafta değil üst seçeneklerde çıkıyor. Orda da limit seçeneği seç dediğiniz için de alt kısımda tikli olan kısım YALNIZCA AZALT olarak çıkıyor. Birde kar al ve zarar durdur ekran görüntüsünde işlem altında var ben işlem açarken göremiyorum. Versiyon farkı mı var?

  3. Zaten piyasayı short longcular mahvediyor biz uzun vadecileri paramızı alalım sizde birbirinizi short longlarsınız piyasası öldürüyorsun umarım hep kaybedersiniz

  4. Emeğinize sağlık. O kadar video baktım sizin kadar net basit ve anlaşılır anlatan yok. Teşekkürler.

  5. Bi sorum olacak örnek btcdown aldım ve sonra alım satıma kapandı diyelim yani para sıfırlandı elimdeki adetler sıfırlanır mi ve şayet sıfırlanmasa sonra alım satıma açılsa yeni fiyat mi uygulanacak örnek 1000 tane aldım 0,000460 aldım ve sıfırlandı sonra açıldı ve 1 dolardan açıldı diyelim bakiyem 1000 dolarmi olacak

    1. @Kadir Başboğa evet btcdown fiyatı artarsa dediğiniz gibi olur ama btc yukselirse btcdown düşeceği icin dahs düşük değerler alabilir

    2. @KRİPTO KRALLIĞI evet üstat beni bu konuda aydinlatsan iyi olur diyelim kapandı ve açıldı 1 dolar elimde bin adet var elimdeki 1000 dolar mı oluyor . teşekkür ederim

    3. Alım satıma açılıp kapanması çok kötü oluyor onların bazen yeniden açıldığında uçuk fiyatlar olabiliyor onun yerine direkt long short daha mantıklı bence

  6. kardeşim paranı yemicez neden heryerde üstünü karalamışsın 😀

  7. Elon Musk Twitt atsa piyasa emri vererek doge alicas. Temiz kalpli insansınız.

  8. Artık anlatmaktan o kadar sıkılmıştım ki senin videolari paylasıyorum soran arkadaslara 😄

  9. hocam long pozisyon açtım diyelim bugun 2x olarak.1 yıl boyunca likidasyon olmadı diyelim.Bu long short işlemlerinin zaman sınırı var mıdır ? En uzun ne kadar pozisyon açık kalabilir ?

    1. @KRİPTO KRALLIĞI Hocam
      oncelikle detayli video ve anlatim icin tesekkur ederim. Arkadasin sorusuna ek olarak, acilan pozisyonlar icin odenen gunluk fee yuzde kacti? bu fee ler
      ve bu feeler icin vadeli cuzdanda parami tutmak gerekiyir yoksa islemdeki ucrettenmi cekiliyor?

    2. Zaman sınırı yok likide olmadığınız süreceğe devam eder

    1. @KRİPTO KRALLIĞI ama söylediğiniz gibi 10 dolarla girdiğim halde bana da yetersiz marjin yanıtı geldi

  10. Kaldıraçta her hangi bir şekilde borçlanmış oluyor muyuz

  11. Tebrik ediyorum. Long-short anlatımı bu kadar mı güzel olur…

  12. Merhaba. 5x vadeli islem açmıştım 200tl ile ROE kısmında +%30 yazıyordu. Normalde benim kazancımın bu orana göre 60tl olması gerekmez mi? Yani 200tl kasam 260 olması lazım. Ama benim kasam 230tl olarak gözüküyor. Bu +%30 ne anlama geliyor tam olarak?

  13. Teknik terimler hariç (zaten onlarında Türkçe karşılığı verilmiş) mükemmel bir sade anlatım. Tek kelime ile muhteşem. Eline diline sağlık üstadım

  14. Hocam çaprazda açtığımız pozisyonda 4 adet ❗ ünlem işareti var bazen 4 yeşil bazen 4 kırmızı oluyor ne anlama geliyor bu renkler ?

  15. Usta emeğine sağlık çok güzel anlatmışsın tebrikler

  16. anlatımınız harikaydı, yalnız ben laptop ile giriyorum, YALNIZCA YAYINLA seçeneği görünmüyor. bir de ben 1x ile short seçeneğini düşünüyorum, zarar ve kar etme olasılığı için ne düşünüyorsunuz. Yanıtınız için şimdiden teşekkürler.

    1. Yalnızca yayınla kaldırılmış guncelleme ile, 1x short tabiki uygundur daha az zarar edersiniz kâr oranıda ayni sekilde olacaktır ama daha rahat stop mesafesi belirleyebilirsiniz

  17. Birçok video izledim vadeli işlemlerle ilgili, en anlaşılır bu video idi. 👏Teşekkürler 👍🙏

  18. Arkadas bir konu bu kadar harika bir sekilde SIGIRA ANLATIR GIBI ANLATILIR… ben anladiysam herkes anlamistir.

  19. Valla en temiz anlatım buydu long short ile alakalı, emeğine sağlık hocam

  20. mobilden bianacede işlem yaparken ka/zd görünmüyor bende güncelleme mi oldu acaba

  21. Reis videoyu izleyip beğenmeden kapattigimi farketttim hemen girip beğendim onca emek vermişsin

  22. AnaHaber mi yayınladın kardeşim
    Ne yutkundun ne nefes kestin valla helal olsun eee ıııı aaaa diye tuhaf tuhaf sesler yok 23 dk. 2 çayla ile keyifle dinlettin kendini

  23. Kardesim cok iyi bir sekilde anlatmissin. Cok tesekkurler. 👏👏👏

  24. Ertuğrul bey video güzel olmuş bide bilgisayar dan Nasıl. Kullanımını anlatır mısınız

  25. HOCAM ÇOK DETAYLI VE GÜZEL BİR ANLATIM OLMUŞ. VİDEODA CİDDİ BİR EMEK VAR. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

  26. Ayrıntılı bir anlatım dostum. Tebrikler ve teşekkürler

  27. Hocam merhaba kaldıraçlı işleme giriyorum %20 %30 kâr gösteriyor ama verdiği kazanç 1 2 dolar bile etmiyor kaldiracı yükseltiyorum düşük miktarda para etsin diye yine aynı şekilde acaba benim yanlış yaptığım birşey mi var

  28. Hocam merhaba peki kaldıraçta beklemenin süresi varmı hocam?

    1. Hayır pozisyon likide olmadığı sürece hep açık kalır

  29. iki tane çapraz açınca sıkıntı olur mu liq seviyesi değişiyormu

  30. yalnızca yayınla tiki yok bende ka/zd ve yalnızca azalt var

    1. günceleme ile ka zd pozisyon açmadan girilmiyor artık

    2. O güncellemeyle kalkmış sanırım ama mantık ayni doğru yaptığın sürece sorun yok

  31. Hocam bende yalnızca yayınla yazan çıkmıyor neden acaba ?

    1. Güncelleme ile kalkmış ama ana mantığı anlarsanız zaten doğruca yaparsınız işlemleri

  32. Daha sonradan izole işlem açmış olduğumuz pozisyonun Kaldiracini arttırabiliyor muyuz ?

  33. kendinden kaldıraçlı coinleri alırken katıl ve ödeme butonları var. bunlar ne işeyarıyor acaba . normal coin gibi al sat yapılsa olmuyor mu

  34. Hocam şunu sormak istiyorum misal ben bir ürünü 50 tl den aldım 55 tl ye de kar al yazdım ama 53 e geldi satmak istiyorum pozisyonu kapat dediğimde o 3 liralık artışın yüzde olarak kârını girdiğim kaldıraç kadar alıyomuyum yine yani ben %10 yükselirse sat demişim ama %6 yapmış bende 2x girmişim pozisyonu kapattığımda %12 karla mı çıkmış olacağım

  35. teşekkürler emeğine sağlık dostum başarılı ve net bir video olmuş

  36. Hocam kafam karıştı başka videolarda izledim çaprazda siz spottaki paranızda gider dediniz, başkası sadece vadelideki paranızın tamamı gider dedi eğer liquit olursanız diye hangisi doğru anlamadım.

    1. @KRİPTO KRALLIĞI evet gördüm şimdi teşekkürler.

    2. Açıklama kısmına yazdım orada hata olmuş evet sadece vadelideki gider

  37. Sayende futures işlemleri öğrendim ağzına sağlık kardeşim👏🏻👏🏻👏🏻

  38. Çapraz marjindeyken spot cuzdanda vaska bi coindeyk ne oluyor ordanda aliyormu

  39. 100 video izlemişimdir ama senin kadar güzel anlatanı görmedim harbi helal olsun müthiş bir Türkçe kullanmışsın kelimelerin hepsi anlaşılıyor cidden çok teşekkür ederim

  40. ÖNEMLİ!! VİDEODA UFAK HATA OLMUŞ ARKADAŞLAR İZOLE VE ÇAPRAZ MOD FARKI ŞUDUR: ÇAPRAZ MODDA VADELİ HESABINIZDA BULUNAN TÜM PARA ÜZERİNDEN LİKİDASYON BELİRLER. YANİ TÜM PARAYI KULLANABİLİR LİLKADASYON FİYATI AŞAĞIYA İNER POZİSYONA EKLEME YAPMIŞ GİBİ, İZOLE İSE POZİSYONU AÇTIĞINIZ MİKTARI KULLANABİLİR YANİ 10 DOLARLIK İŞLEM AÇTINIZ VADELİDE 50 DOLAR VAR BUNA DOKUNMAZ SADECE 10 DOLAR ÜZERİNDEN ÇAPRAZDA VADELİDEKİ TÜM BAKİYEYİ KULANABİLİR RİSKLİDİR EN SAĞLAMI İZOLEDİR HALA ONUN HAKKINDAKİ KARARIMI DEĞİŞTİRMEDİM !

    1. İzole daha mantıklı ise neden çaprazı kullanırlar ki avantajı varmıdır acaba

    2. O kadar video izledim hiç bir halt anlamadım, taki senin videonu izleyene kadar.NET SADE BASİT VE MÜKEMMEL ANLATIM. TEŞEKKÜRLER VİDEO İÇİN.

  41. hocam benim de sorum olacaktı:
    – bu işlemlerin süresi var mı.. Yani şu sürede artması ya da şu sürede düşmesi lazım gibi..
    – aynı parite hem kısa hem uzun açılabilir mi.. örneğin x coin düşündüm, kendimce %40 düşme %60 yükselme ihtimali gördüm. mesela 3x short açtım, aynı coine başka meblağ ile 4x long açabilir miyim?

    1. Merhaba süresi yok likide olmadığınız sürece tutabilirsiniz. Farklı hesapla short long açılabilir buna hedge denir. Ama yapmaya gerek yok yani stop kullan her zaman terste kalıp bekleme pozisyonda

  42. Merhaba Ben Binance de Vadeli İşlemler bolumunde İzoleyi seçip 10 dolarlık bir pozisyon açtim. Ve zarar yuzdesi %200 yaziyordu -20 $ YAZİYORDU Ben borca falan girdim mi sizce bilen yardimci olabilir mi lutfen

    1. Yani likid degerini de geçtiği halde kapanmadi ondan korktum

    2. @KRİPTO KRALLIĞI Yok Vadeli islemlere girdim sadece ve izoleyi seçip 100x yaptim ama zarar cok oldugu halde pozisyon kendi kendine kapanmadi ben de korktum haliyle sizce neden kapanmadi -20 oldugu halde yani zaten 10 vardi bende

  43. short pozisyon açmamız için ilk önce short açacagımız coini satınmı almamız gerekiyor acaba

    1. @mikail demirli vadeli islemlerde sadece usdt ile islem yapıyorsunuz marjin de coinle de yapabiliyorsunuz

    2. @KRİPTO KRALLIĞI teşşekkurler birde marjin işlem ile long açma ile farkı nedir acaba

  44. Reis gerçekten ağzına sağlık süper video, süper anlatım.

  45. binance futures için kimlik doğrulama yani (kimlik fotoğrafı) yollmak zorundamıyım

  46. Abi 10x islem aciyorum long pozisyonda ama coin yukselince yüzde 1 2 yansiyor anlamiyorum

    1. Yüzde kaç artarsa onu 10 ile çarpar yüzde hesaplama sitelerine girerek değişimi hesaplayabilirsiniz

  47. Hocam bende yalnızca yayinla yok.yanlizca azalt butonu ve ka/zd var.

  48. Gordugum en temiz ve basit anlatim, 👏🏼👏🏼

  49. İnternete o kadar aradım senin gibi anlatanı görmedim teşekkür ederim

  50. Hocam çapraz marjin modunda liqid durumunda spot cüzdana ellemez diye biliyorum

    1. Evet açıklama kısmına yazdım onu yanlış yazmışım

  51. Mobil için yapılan en iyi anlatım videolarından biri ama eksik yerler var hocam onları cevaplarsanız sevinirim
    1-)limit emri ve piyasa emrinin komisyonlari ne kadardır piyasa emrinin komisyonu daha mı fazladır?
    2-)Çapraz marjin yapınca spot cüzdanından gideceğini ilk kez sizden duydum gerçekten gider mi
    3-)izole marjinli işlem yaptık diyelim pozisyonda onu tekrar batmasını önlemek için çapraz açabilir miyiz
    4-)Diyelim izole marjin cüzdanımızda 100 dolar var biz 50 dolarlık işlem yaptık. İşler kötü gitti batmayi engellemek için o işlem yapmadığımız 50 doları likidite engellemek için kullanır mı
    5-)diyelim 1 kaldıracli pozisyon açtık sonra articagini anlayıp 25 kaldıracli işleme çevirdik. Biz 25 kaldıraç yaptığımızda o anki işlem yaptığımız para tutarına göre mi 25x ten işlem yapar yoksa kar zarar gitmeden ham parayla mı

    1. 1-Piyasa emri evet daha pahalı
      2-Onu düzelttim vadelideki tüm bakiyeyi yer demek istemistim çapraz için
      3-İzoleye de ekleme yapabiliyorsun manuel olarak ekledikce likidasyon düşüyor izole çapraza dönüşmüyor ama ekleme yaparsın
      4- Evet marjin ekleme var oradan yapabilirisn
      5- anlık fiyat olaraktan 25 kaldırac kullanılıyor sanırım o anki fiyattan itibaren ama pozisyon kapatıp tekrar açmak daha iyi olacaktır bazen göstergeleri karışıyor.

  52. vadeli işlem referans kodu bölümünde harf yazılamıyor.. ???

    1. @KRİPTO KRALLIĞI ben de bilmiyorum.. kodunuzu yazamadım ne yazık ki yine de teşekkürler..

    2. değişmiş mi sistem önceden harfte yazılıyordu

  53. Hocam benim ekranımda yalnızca yayınla değil de yalnızca azalt yazıyor

  54. Üstadım, coinleri alıp satarken hangi indikatorleri kullaniyorsunuz ve bunları kullanırken püf noktaları nelerdir?

  55. Ağzına sağlık, daha iyi anlatamazdin akilsiz bile çözer bu işi 😊

  56. Hocam bir aydir araştırıyorum bu vadeli işlemleri bir şey anlamadim simdi sizi izledim bi pozisyon actim hemen kar oldu valla helal olsun çok iyi anlattiniz

    1. @KRİPTO KRALLIĞI olmuyor sadece sayı ile yazılıyor telefondan denediğim için mi acaba

  57. güzel çekmişsinde yani işlem açıpta gösterebilirdin canlı canlı kar zarar, pozisyon kapat kısmını

  58. Kaldıraçlı işlemde fazladan zarar olursa borçlanma durumu oluyor mu biliyormusunuz yoksa sadece yatırdığım paranın hepsi mi gidiyor

    1. @KRİPTO KRALLIĞI yani ben on dolarlık bakiye ile işlem yaptım en kötü zararda bile en fazla on dolarlık bakiyem gider değil mi hiç bir şekilde borçlanmış olmam. Bundan emin olmam lazım daha önce hiç kullanmadım ve yeni öğreniyorum da. Teşekkür ederim abone oldum beğendim çok güzel anlatmışsınız.

Comments are closed.